Hamilelikle birlikte 2 seneyi geçiktir saçlarımı boyayamıyorum. Şimdi de Emzirme döneminde olduğum için tercih etmek istemiyorum. Fakat bu dönemlerde organik saç boyası tercih edenlerden bilgi almak istedim acaba bem de mi öyle boyasam kararsız kaldım