Selam herkese, dün bebeğim tüm gün nerdeyse çok iştahlıydı, bir de doktor kontrolümüz falan vardı yola çıktık derken yoruldu da. Sonra akşam 8de bir uyandı bütün gece uyutmaya çalıştık, gazı da vardı sanırım, neyse en son gece 2.30da emzirip uyuttuk zor bela. Bu esnada bende çok yorulmuşum gece 4.30a alarm kurmuştum mama için ama gözümü bir açtım ki saat 8 olmuş. Kızımda hiç sesini çıkarmadı bütün gece, normalde alarmdan önce ağlardı mamayı kendi arardı. Ölücem vicdandan, ne yapmam lazım. Şuan mama da yedi meme de aldı, yine uyudu, gaz çıkardı normal görünüyor. Gece 6 saat aç kaldı resmen.