Fikk gebe okulunda bize böyle öğretilmişti. Çok popüler olan Osman Gönlüal hocanın da yorumları bu şekilde. Bence olay tamamen psikolojik. Bizim gazımız olduğunda geriliyoruz sıkışıyoruz. Çocuğa da bizim stresimi geçiyor bence. Bu şunun gibi gergin ve stresli olduğunuzda çocuk sakinleşmez uyumaz gibi 😅