Kızlar cumartesi sezaryen oldum 1 Şubat. Bebeğim kuvezde süt götürmem gerekiyor sağım deniyorum o günden beri ama yok, dün bir damla çıktı sadece ve göğüslerim büyüdü bu gece sertleşti , meme ucum içeri çökük , bunları yaşayan varmı önerisi olan varmı mememi nasıl boşaltıcam çok çaresizim kaldı öyle , avent elektronik makinem var onla deniyorum elle de deniyorum tıkalı mı nedir anlamadım sadece bir iki damla çıktı 15 dakkada