Merhaba arkadaşlar. İkiz kızlarım 11 aylıklar birinin ciddi bir kabızlık sorunu var. En son doktoru dulcosoft ve probiyotik verdi. Düzenli kullanıyoruz hatta bir şişe bitti hala bir faydasını görmedim. Beslenmesi diğeriyle aynı. Miktar olarak bile hep aynı yerler. Asla kabız yapcak bir şey vermiyorum. Sebzelerine en son mutlaka zeytinyağı koyarım meyvelerde hep bağırsak çalıştıracak şeyler veririm. Hatta diğer kızım günde 3 kere bile yaptığı olur ama diğeri ağlayarak ter içinde ıkınarak yapmaya çalışıyor. Bazen iyi yaptığı oluyor ama sonraki iki gün hiç yapmıyor yine sertleşiyor. Masaj yapıyorum ilaç veriyorum, yediklerine dikkat ediyorum ama yok artık delireceğim. Doktorumuz 1 yaşından sonra geçmezse bir bölüm söyledi o bakacak dedi. Sizin var mı bir öneriniz bu şekilde problem yaşayan var mı? Popoda çatlak için krem kullanıyorum. Hatta son zamanlarda kanama da olmuyor ama yine de yok. Daha küçük zamanlarında da hep gaz problemi oldu.