Duruhande Merhaba hanımlar. Kızımı dün 1 yaş aşısı için sağlık ocağına götürdük. Boy kilo takıntısı olan biri değildim. Ama ölçüm yapıldı 9.5 kilo 70 cm çıktı. 1 yaşında. Biraz boyu kısa dedi. Annesi babası olarak çok uzun boylu değiliz. Çokta bişey beklemiyorum ama acaba sıkıntı olur mu.
yaseminnduru Duruhande sağlık ocağı değil de takip ettiği doktoru varsa ona sorun direk. 68 cm ile 80 cm arası normal kabul ediliyor diye biliyorum yanlış yönlendirmekte istemem ama siz yine de bir çocuk doktoruna başvurun.
Ikrazumra19 Duruhande simdiye kadar saglik ocaginin soyledigi hicbirseye inanmadim kendi doktorumuz var saglik ocagina guvenmiyorum cogu zaman sacma seyler soyluyor neye gore kisa veya uzun genetik yapi var en basta veya persentilde alt seviyedemis gibi gibi seyler var hemsireye guvenipte caninizi sikmayin
Parlak240 Duruhande 2 aylık bebeğimi götürdük aşıya bana 4900 30 günde sadece 20 gram almış dedi hiç beslenmemis dedi sonra doktoruma gittim rabi üzüntüden ağlıyordum doktorum tartti ve kilosu 5300 çıktı hatta beslenmesi çok güzel böyle devam et dedi hiç inanmayin
Duruhande yaseminnduru bu hafta randevumuz var. Sorucam mutlaka. Belki yanlış ölçtüler. Herşey beklenirmiş sağlık Ocağından 🤷♀️☺️
Didemxy Duruhande bana kısa gibi geldi benim oğlum 4 bitti 5 e girecek geçen ay 68 cm di ama ben uzunum babamızda uzun genetik olduğunu düşünüyorum komşunun çocuğu 11 aylık onunla 70 cm di en son anne baba kısa bi sorun olacağını sanmıyorum canım
Yeniyannee Duruhande merhaba ben yardımcı olabilirim boyu kaç cmdi dogdugunda. Aslında kısa bir bebek deil
ATC Duruhande bence o kadar da kısa degil benim ki de 1 yalında 77 cm 7 cm var aralarında çok büyük bi fark degil bence
Deletedmom285 Duruhande Sağlık ocağındakilere gerçekten kulak asmayın ya 🤷🏻♀️ biz öğrendik herşeyi onlara öğrenmediler daha....
gokcekizinannesi Duruhande özele gittim kızımın boyunu gözümüzün önünde doktor kendisi 65 cm ölçtü. ordan çıkıp aşı için sağlık ocagina geldik. 60 cm ölçtüler. benim kız 5 dk da 5 cm küçüldü. hatta 1 ay sonra 63.5 oldu kızım ne hikmetse sağlık ocağında. bir de doğum belgesinde boyu 51 cm yazıyordu. 10. günde topuk kanı için gittiğimizde 49 ölçtüler. enteresanlar çok takmayın.
snyck Duruhande uzama varsa ne sıkıntı olabilir ki canim üzme kendini genetikte çevresel faktörler de hepsi cok etkili 3 4 yaşlarına geldiğinde spora yönlendirirsiniz biraz daha fazla uzamasini sağlar mesela ben 1.62yim eşim 1.72 kızım suan cok uzun ama eminim benden cokta uzun olmayacak cunku bende birden uzadim 6.sınıftan sonra hic uzamadim simdiden düşünme 💐
Duyguduru Duruhande allah bu saglık ocagı calısanları bildiği gibi yapsın. Hep ama hep bi moral bozucu şeyleri söylesinler. Resmen felaket telllaı hepsi mi aynu olur ya. Takılma onlara canım sen dr unuzun dediklerine bak.
almilakuzu Duruhande öncelikle merhaba bence iyi gbi boyu bizim de 1 yaş aşısında 74 cm di kızımın boyu bizim de kilomuz az maalesef zayıf demişti hemşiremiz
kubra9595 Duruhande canim bence her bebek gelisimi ayni degil sen hic kafani yorma genetikde olabilir veya biraz buyudugu zaman boy ata bilir sagligi yerinde olmasi önemli genede icinde tereddüt varsa cocuk doktoruna git. Benim kizim 4 ayligi bitirdi 65 cm kilosu 7.250 grm dedi her bebek bir degil benimde boyum uzun sanirim bana cekmis 🤦♀️
Slndnz Duruhande benim kızım da bu değerlerde, doktorumuz kendi çizgisinde ilerlemesi yeterli bizim için. Genetik şu anki boyu üzerinde etkili dedi. Ben de çok boylu poslu değilim, kızım da minyon olacak 🙃 İlerliyorsa önemsemeyin çok.