gurbetteanne10 “ Ben daha çok yoruluyorum.” ne demek?! Bunu nasıl söyleyebiliyorlar aklım almıyor. Onların en azından belli bir saat çalışma süresi 8-10 saat neyse çalışıp bitiyor. Eve gelince uzanırlar. Annelik öyle mi 7-24 bitmiyor. Altına yapsa, acıksa, bağırsa sürekli annesi bak diyorlar; kimse babası bak demiyor. Dinlenme gibi bir lüksümüz yok kaldı ki uyumayan çocuksa zaten insan bırak yemeği tuvalete zor gidiyor. Çocuk çatlıyor ağlamaktan. Yanımızda destek olan da yok ha sizin varsa yardım eden bilemiyorum da. Duvar değilse karşınızdaki alın konuşun benimle bu şekilde konuşma deyin. Az yüz verince de burnumuzdan getiriyor bu erkekler. Bazıları hiç hak etmiyor ne eş olmayı ne babalığı da işte artık kader mi insanın akılsızlığı mı bir kuyuya düşüyoruz.