En başından beri sutum zor geldi Bi ara artti zar zor emzirmeye başladım mama takviyeli kilo alımı iyiydi yine sutum tamamen azaldi 20 ccbile cikmiyo bebegim emmeyi birakti bu sefer biberon reddide basladi 90iciyo bibucuk aydir artmadi ama sutumude sagip veriyorum onuda veremiyorum gelmio ve kilo alımı az denildi kafayı yemek üzereyim yemedgim içmediğim takviye kslmadi zar zor yediriyorum isdemiyo