27 aylık ve yeni kreşe başladı yavas yavas alışacak biliyorum öğretmenleri arkadaşları severse daha da iyi olucak diyorum bi yandan çalışmam lazım ama bu ilk günler beni ruhsal olarak cok etkiledi niye bilmiyorum gittiği yer iyi öğretmenler iyi güvenilir ama niyeyse sanki haksızlık yapıyormusum gibi geliyor tecrübeli olanlar lütfen içimizi rahatlatın geçicek mi bu süreç