aden_26 evde yaptım çok güzel oldu. Sadece ailemizi ve 1 arkadaşımı annesi ile davet ettik. Fotoğraf koymasını bilmiyorum bilsem koyardım. Ben tavşan konsepti yaptım kendim seçtim ve ayarladım, sadece havuç şeklinde zencefilli kurabiye sipariş verdim dışarıdan hepsi tekli ve fiyonkla paketlenmişti gelen herkese onlardan verdim teşekkürler diyerek. Örnek veriyorum yeni yıl yemeği düzenlemiştik ondada herkese çorap alıp hediye paketi yapmıştım tabakların üstüne koymuştum.