Oğlum 4yaşında haliyle herkes ikinci demeye çoktan başladı ben ise cümle aleme 2.çocuk düşünmediğimi duyurdum(yaşım da 31). Ama şuan annemin ameliyat süreci var oğlum bensiz asla kalmaz farklı şehirlerde olduğumuz için dayısı ile bir kaç gün kalabilecek durumda kesinlikle değil aklım annemde ben gidemiyorum gelinler zaten gitmez annemin yanında ise birbirlerini yedikleri kardeşi yani teyzem var gerçekten 3çocuk büyütmüş ama (ben tek kızım) kimse yanında kalamıyor yine o didiştiği kardeşi var yanında acaba oğluma haksızlık mı ediyorum bir kardeşi mi olmalı