mgshnaslna 6 aylık bebeğim var alt dişlerini patlattı bi kaç hafta onun sancısını çekti gece uyanmaları arttı saat başı hatta yarım saate bir uyanıyor normalde emerek uyutuyorum veya ayağımda sallıyorum uyandığında hemen meme veriyorum memeyi vermezsem ağlıyor hiç uyku düzeni yok mahvoluyorum lütfen yardımcı olacaklar yazabilir mi bu durumu yaşayıp atlatan nasıl bi çözüm yolu bulmalıyım çok yoruldum 😢😞
bendenbirtanedahayok mgshnaslna açıkcası bir çözümü yok emzirmeye devam edin bebeğiniz ağrısı olduğu için sık sık uyanıyor emzirmeniz hem onunrahatlatıto hemde ağrı kesici özelliği var bu yüzden sakin kalıp emzirin okşayın sakinleştirin. Birde en çok zorlandığınız zaman bilin ki bu sancılar bitiyor demektir. Bişey pik yapıyorsa düşüşü yakındır.
1pekmom_ mgshnaslna ben çok aşırı uyandığı gecelerde 1çay kaşığı calpol veriyordum rahat uyuyordu, ya da uyumadan önce emzirmeden sonra diş jeli kullanıyordum nurse harveys marka, o şekilde etkisini görmüştüm, tetagil kullandım bi faydası olmadı
Ballilokmam11 mgshnaslna patlattigi halede ağrısı olmaz ki diş süreci daha kısaymış aslında bir doktorda okumustum siz sakın kalmaya çalışın başka bir sıkıntısı olmadığına emin misiniz çok sık da emzirmeyin uykuya alamadığı için onu araç kullanıyor kucağınıza alıp sakinleştirmeye çalışın bir süre
mgshnaslna Ballilokmam11 kucağıma alıp sakinleştirmeye çalışıyorum ama ağlıyor meme istiyor ne yapacağımı şaşırdım dişi patladı başka bir sıkıntısı yok göremiyorum uykuya çok zor dalıyor sese aşırı duyarlı çıt sesine hemen uyanıyor ve geri uyumak için meme istiyor çok yoruldum