Selam kızlar eşimin bi rahatsızlığı vardı hastaneye gitti bağırsağında iltihaplanma ve ciğerinde leke çıktı ne yese şişkinlik yapıyor karnı baya sertleşip şişiyor evde içebileceği iyi gelicek bişey var mı sizin bilginiz varsa yada sizlerden bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi lütfen