ana0105 burcu08 hayır kakası yumuşak sulu karışık öyle bişi olması lazım cıvık gibi, sert olursa kabız demek
merveipkknn burcu08 normal degil aslinda mamasini 10ml fazla su ile yapin bana hemsiremiz oyle tavsiye etmisti bir kac kez o sekilde yapinca duzelmisti
bayamsare ana0105 evet normalde fazla ama rsv geçirdik normalde 600-700 gr ortalama ayda alıyorduk aksine 200 daha verdik o yüzden biraz iştahı açık