bouba Kızlar selam , oğlum 17 aylık . Çok sıkılıyor evde tek başına oynamaktan. Evimizin civarında ki parklar da bomboş bende onu oyun grubuna götürmeye karar verdim. Sosyalleşsin istiyorum . Bakırköy de önerebileceğiniz oyun grupları var mıdır ? 🌸