Ergins Kızlar bebeğim 13 aylık oldu doğduğundan beri mustela şampuanı kullanıyordum artık Şampuanini değiştirme zamanı geldi diye düşünüyorum hangi Şampuan kullanabilirim önerdiğiniz bi marka var mı
umudumsun35 Ergins doğduğundan beri dalin kullanıyorum şimdi yeni geçtim uni baby kullanıyorum 14 aylık ama bu biterse daline devam ederim çünkü kokusunu falan çok beğenmedim ya dalin en güzeli
araskusum Ergins ben de hep mustela kullandım dalin hediye gelmişti onu açtım şimdi kullanıyorum gayet güzel zaten mustelanın kokusunu hiç sevemiyorum 😂 ayrıca biraz araştırırsanız mustelanın da iceriği çok masum değilmiş 🥲
Ergins Biobaby hassas ciltler için olan şampuanını aldım bir iki seferdir kullanıyorum şuanlık memnunum bi sorun çıkmadı bakalım
gozdeyilmazz Mustela kullanıyordum çok araştırdım şuan “Mamaaura” ya geçtim tertemiz ve yenilebilir içerik olması çok hoşuma gitti. Göz yakmıyor ve Yutsa da hiç bir sorun oluşturmuyor