ronyakus onun için bı bileklik var onu al çok agriyinca sağlık ocağında krem verir doktora çık o kremle baya bastıra bastıra ov sonra o bilekliği tak dayanabildigin kadar cnku baskı yaptigi için rahatlatıyor bende var o inanilmaz agriyodu hamilelikte farkettim daha önceden agrimiyodu ilk hamilelikten sonra oluştu bende 2 hamileliğimde kalsiyum ilacı içtiğim için pek agrimadi ama hamilelik sonrasında da çok iş yapinca agrirdi o bileklik ve krem ile hafifliyo agrisi