araskusum kedilipicama sağım makinasının gücüyle bebeğin gücü bir olmuyor ya öyle düşünmeyin ben de sağıp sağıp dururdum moralim bozulurdu ama bir damlada bir damladır derdim
kedilipicama araskusum ilk memeyi bıraktıgında bende öyle düşünürdüm yani 30 bile çıksa buzdolabı koyup sabahları 60 cc mama iciyorsa 30 dusururdum 30 anne sütünü verirdim 🥲 ama 5 aylık oldu benim 30 bebişimin diisnin kavuguna yetmez😀
araskusum seyma5050 ben bebek ne zaman besleniyorsa o zaman yapıyordum zaten normalde de bebek acıkınca süt iniyor he ilk zamanlar böyleydi sonradan çok azaltmıştım sağımı birazda üşeniyordum sanırım
seyma5050 araskusum evet bende öyle yapıyorum da kimisi 2 saate diyo kimi 3 kimi 4 saate bir diyor. Şimdi benim bebeğim 12 de besledim sbah 5-6 ya kadar kalkmaz uyur benim yani ozaman mı sağım yapmam gerekiyor
seyma5050 araskusum valla ne biliyim ben almadığı günden beri bidaha denemedim ağlamasın diye kıyamadım sağım yapıp veriyorum devamlı 100-120 öyle çıkıyor
araskusum kedilipicama ben o 30-40 çıkan sütümü ek gıdada kullanıyordum muhallebisine falan katıyordum ☺️
araskusum seyma5050 yok ben hiç yapmadım ama bu insta mom lardan yapanlar var görüyoruz gerçekliği tartışılır bence 🤣
kedilipicama araskusum ya onu da çok duydum bazen diyorum 30-40 bile çıksa buzluk atsam kullansam sonra diyorum saçmalama zaten 2 ay anca anne sütü alfı vsvs kendimle tartışıyorum işte😀
kedilipicama seyma5050 birde bizim süt alerjimiz var 🥲 düzenli sağım yapamıyorum ndense belkide 3 aydıe sâdece mama verdiğim için artık almasada olur kafasına girdim çünkü ilk 6 ay anne sütü önemli diyorlar ya🥲