kaya97 eğer atak ve diş sorunu yoksa ben açıkçası yatağına koyuyorum pış pış yapıyorum poposuna ağlamaya başlıyor krize giriyorsa 3 dakka bekliyorum sonra kucağıma alıyorum sonra hadi şimdi uyku vakti diyorum tekrar yerine koyuyordum 40 dakka sonra bu şekilde yapa yapa uyumuş oluyordu. Şimdi 11 aylık 10 dakika kucağımda pış pış yapıyorum yatağına koyuyorum uyumuş oluyor