Ben eczanenin söylemiyle almıştım 1.5 serum fizyolojik 1 de ventolin kullan demişti 5 aylık bebek için benimde kafama takıldı 3. Kullanımda sağlık ocağındaki hemşireye danıştım hemen bırakmalısın dedi bebeklere çocuklara oldukça ağır bir ilaç dedi ama bu kadar mg koyuyorum demiştim yine de olmaz demişti o gündür bu gündür kullanmıyorum