Kızlar kurutma mak aldım şükür hevesle herşeyi yıkıyorum bu saate kaldı bebeklerin kıyafetleri
Ç makinesi tam sıkmamış bende kurutmaya attım yarım saat geçti baktım ıslaktan biraz kuru yani baya yaş atmışım
Saat kaç oldu ses olur diye kapatıp yarın sabah açsam kokar mı çamaşır kullananlar dan cevap rica etsem