Arkadaşlar evde hepimiz ınfuleanza olduk. anca anca toparlanıyoruz hatta ben öksürüyorum hala.
Bebeğim 7 aylık o da 2-3 gun ateş geçirdikten sonra şimdi o da öksürüyor ve geçmiyor . İştah kalmadı çocuğumda ve çok üzülüyorum
Öksürüğüne çare olarak ne yapabilirim ????