eedd Kızlar bugün 2aylik olduk her emzirmezmiz olaylı oluyor bı türlü meme tutmuyor evin icinde turluyoruz saat 10da emzirdim ama uyuduğu için cok fazla icmedi 10dk sonra gaz sancisina kalkti şimdi de tam 40dk emdi ve hala emmek istiyor 30cc mama yaptım onu da bitirdi ve hâlâ aranıyor kilosu iyi cisli bez sayısı fazla silikon uç kullandığım için sütümün geldiğini de görüyorum hatta emzirirken ⅚ kere mememe süt dolduğunu da hissediyorum bu kadar içip doymaması normalmidir ya sütüm yaramıyor desem bile midesi dolmuştur şuan diye düşünüyorum
svncgldgn eedd sürekl mama memem ve gaz varsa alerjik bir bebekte olabilir, kolik bir bebekte olabilir o yüzden oluyor sürekli emerek geçirtmeye çalışıyor benim oğlumd aöyleydi ilk 4 ay çok çektik sonra 4. Ayda süt alerjisi olduğunu öğrendik ben bir süre yoğurt süt tüketmedim o ara kablo kaka da oldu sonra 6. Aya doğru diyet açtık geçmişti çok şükür ki. Probiyotik damla tavsiye edeirm bağırsakları gelişiyor bir yandan da o gaz olacak o gaz oldukça da emmek isteyecek alerjik ve kolikde de bu daha daha fazla oluyor
MayaliHamur Aç olduğu için emmiyor.. Gazı olduğu için emiyor sizi.. emdikçe rahatlıyor çünkü bazı bebeklerde gazı varken emmez mesela benimkinin sancısı varken asla emmez. içiniz rahat olsun ❤️
eedd MayaliHamur bu kadar midesini doldurmasi onu daha cok rahatsız etmez mi ya masaj yaptım gazını çıkardı alttan üstten uyuttum yine uyandi şuan yine meme de şaşırıyorum gerçekten
MayaliHamur eedd eedd hayır o emdikçe bir öncekini boşaltıyor aslında rahatlıyor.. her emzirme sonrası kesinlikle çıkarın gazını bağırsağa indimi sancı yapıyor.. sütünüz yetiyordur mama vermeyin mamalar daha çok gaz yapıyor.. ve damlaları tok karna vermeye çalışın.. ben damla dışında bir çay kaşığı kimyon demleyip veriyordum yada hakiki zeytinyağı doktorumda sorun olmayacağını söylemişti biz öyle öyle aştık benimkide çk gazlıydı çok gezdirdik arabada hastaneye götürmüştük ilk başlar bilmediğimizden
agahuras Gaz sancısından emiyor. Benim bebeğimde öyleydi sürekli memede kalmak istiyordu. Mama vermeyin kendi sütünüz yeterli geliyordur. Gaz masajı yapın bol bol. Kolik değilse şanslısınızdır eğer ki kolikse gaz damlası arabayla gezdirme ılık duş masaj bunları ihmal etmeyin
eedd agahuras 1kere saatlerce ağladı onun dışında anlık gazı olunca ağlıyor çıkarınca susuyor kolik mi bilemiyorum yine de arabayla gezdiriyoruz biner binmez susuyor damla olarak da symbiosys bifidropla basladik nurse harveys ve metsil kullaniyorduk bugun dr. Maflor verdi onun dışında da clinikid masaj yağıyla masaj yapıyorum daha ne yapabilirim bilmiyorum
eedd MayaliHamur aynen bizde zeytinyağı veriyoruz ama kimyonu denemedim süte karıştırıp mı veriyorsunuz direkt mi
MayaliHamur eedd direk bir çay pardağı suyu kaynattıktan sonra 1 çay kaşığı kimyon tanesini koyuyorum çok bekletme ama 1 dk felan sonra ılıyınca direk verebilirsiniz.. sizde için çok faydası oluyor
eedd svncgldgn alerji durumunu bilemiyorum doktorumuz probiyotik damla önerdi başladık bakalım inşallah iyi gelir
svncgldgn eedd probiyotik damla bizde baya iyi gelmişti alerji genelde hep duyduğum 4 5. Ayda belli oluyor sanırım bizde de 4. Ayda çıkmıştı o da gazı ve emme durumu tetikliyor
svncgldgn eedd şiddetli gaz, döküntü, kanlı kaka şiddetli kusma vb durumlar oluyor biz 4. Ayda ancak anladık onda da kanlı kaka oldu. Çoğunlukla beyaz tenli sarışın bebekler daha alerjik oluyor dedi bize doktorumuz benim oğlumda öyle bende keza