yavrupotuncek Kızlar bebeğime doktor balık yağı kullan demişti istahsizliktan dolayı bide balık yemediği için ben ocean portakal aromalı aldım ama doğru ürünü mü aldım bilemiyorum bir çay kaşığı vermem gerektigini söylemişti kullananlar bilgilendirebilirmi
mrsjale yavrupotuncek multivitaminli değil dimi ? Sadece portakal aromalı olansa doğru ürün . Biz haftada üç kez yarım tatlı kaşığı kullanıyoruz doktor o şekilde önerdi .
tavuklupilavv yavrupotuncek 18 aylık portakallı olanı her gün çay kaşığı veriyorum sabahları. Akşamları da argivit clasicc veriyorum. İştahı açıldı gibi geldi bana.
yavrupotuncek maygirl ürünü doğru mu aldım hani büyük çocuklar için olanı varmı çünkü bebeğim 14 aylık yanlış ürün vermeyeyim bide günlük mu acaba kullaniliyo
maygirl yavrupotuncek bendekide ocean portakal arolami turuncu kutu baska yok zaten bise multi olani war o degil.doktorunuz nasil önerdi blmiyorum onerisine gore kullanin..bize günlül 2.5 ml dedi baska takviyede kullandığim icin dönüşumlu 1 er gün aralikla.kullaniyorum.digeri btunce günlük dewam.edecegim.oda scakliginda saklayin.3 ay raf ömru war 3 aydan sonra hic bi etkisi yok yenisini almaniz lazim bilginiz olsun.
yavrupotuncek maygirl teşekkür ederim bunları bilmiyordum peki birşey duydum d vitamini varmış balık yağlarında ee bide biz üstüne d vitamini veriyoruz bununla ilgili bilginiz varmı
ananasss maygirl ben oda sıcaklığında sakladığımda ürün çok kötü koktu sonra ki aldıklarımı hep buzdolabı kapağında muhafaza ediyorum soğuk olunca çocuğum da daha rahat içiyor
maygirl ananasss oda scakliginız yuksek ise kokmustr.oda scakligi sınırı war ornegin 25in altinda olmasi gbi..bu sewiyenin altnda blundrdum boyle bi sorun yasamadm..halende ayni sekilse kullaniyorum..