Arelinnannesi Öksürük şurubu olarak ne verebiirim evde zaditen, parol, pedifen, calpol var şurup olarak aşırı kötü bi öksürük hal aldı
oglumubeklerken Arelinnannesi şu dönemde hafife almayıp direkt doktora götürün bence aşırı salgın var evdeki ilaçlarla geçmiyor ne yazık kj
lceLady Arelinnannesi Bi cay kasigi zencefil zerdeçal tarcin karabiber biraz bal ve limon karistirip verin 1 tatlı kasigi Varsa kuru dut cayi yapin öksürük icin etkilidir
Arelinnannesi oglumubeklerken evet gerçekten sadece ateşi çıkmıştı normal karşılsdjm 1 günde mahvoldu ya oğlum yarın götürücem
oglumubeklerken Arelinnannesi bizimde ilk baş sadece burun akıntısı hapşırık hafif ateş oldu ertesi gün deli gibi bir öksürük başlamıştı 1 hafta ilaç kullandık tam geçti dedik bir sabah kulak ağrısı ile uyandık. 1 hafta da onun için ilaç kullandık maalesef. Allah korusun evlatlarımızı tüm hastalıklardan 🙏
Arelinnannesi lceLady evet ben sabah da post açmıştım oraya da yazmıştınız evde 1 tanesi bile yok zerdeçal zencefil nede dut çayı ama yarın alıcam doktora çıktığımda
Alyehus Bisolnatur iyi geliyordu bize de. Doğal içerik. Ayak altına iyotlu batikonu da önermişti doktorumuz gece yatarken o da çok güzel rahatlatıyordu kızımı. Geçmiş olsun 🌸
Arelinnannesi Alyehus teşekkür ederiz bugün gittik doktora Allah’tan ciğerlere inmemiş ilaçlarla bi kaç güne toparlar umarım burun spreyi de vermiş ma işe yaramadı mı noldu bilmiyorum yine burnu çok tıkalj inşallah sabaha iyi uyanır 🙏🙏 agumentin antibiyotik şurubu kullanamadım bi tek yemek yemedi doğru düzgün ağır gelir diye inşallah sabah
Alyehus Arelinnannesi kaç yaşında? Antibiyotiki ihmal etmeyin asıl onu kullanmazsa iner ciğerlere Allah korusun o durdurmak için veriliyor biz de kullanmıştık yoğun balgam vardı 😪
Arelinnannesi Alyehus ama hiç bi şekilde yemek yemiyor boğazı acıyor veremiyorum ki ilacı yemek yemeden bugün çorba yapıcam bakalım inşallah biraz yer de veririm 3 yaşinda