betyartibir doktor kontrolünden geliyorum emekleme gelişim basamağı değildir dedi doktorumuz, adım atma konusunda da acele etmeyin 1 yaşına kadar zamanı var dedi benim kızım 6 aylıkken sürünerek emeklemeye başladı şu an 8 aylık çok tatlı emekliyor yaramazlığa bile başladı ama yürütmeye çalıştığımda asla istemiyor 🤭 gel-gel bay-bay gibi komutlara belki halâ zamanı vardır canım bilemedim.