araskusum incimevaa Mustela kızarıklığa birebir hafif kızarıklık görünce hemen sürüyorum ilerlemiyor, kantaron yağı bir mucize zaten , ağır pişiklere ise sarı hametan fito ve hamezing karışımı
D_deniz incimevaa mustela çok iyi. İçerdiği de iyi. İnce tabaka sürüyorum. Bazen hiçbir şey olmayınca sürmeyi atlıyorum. Hafif pişikte kalın sürünce iyi geliyor. Çok pişik olursa mustela+arko+sudocrem+Travazol karışım yapıyorum tabiî kısa süre 3gün falan. Zaten şükür ağır pişik olmuyor kolay kolay
1prensessannesi incimevaa ben doğduğundan bu yana bepanthol kullaniyorum 17 aylık olacak kızım çok güzel geçiriyor hiç değiştirmedim. Akşam sürüyorum sabah bisey kalmiuor
incimevaa araskusum bende mustela kullanıyorum öyle asiri bir pisigimiz yok ama kızarıklıklar geçmedi ya 😐
araskusum incimevaa bir de bu dönemde ıslak mendil kullanıyorsanız bırakın ayrıca altını bol bol havalandırın 🥰
araskusum incimevaa normalde ben de kullanıyorum ıslak mendil ama pişik dönemlerinde pamuk ve su kullanıyorum yalnızca
acemitazeanne Günde 1 kere genelde ilk bez değişiminde pişik önleyici Bepanthol kullanıyordum. Sünnet olduğu zaman hızlı iyileştirme için sarı kantaron yağı önermişti ebe kızarıklık ve pişiğe de iyi geldiğini fark ettim denemeni tavsiye ederim