pinkooo_02 canım kızım 10 da ameliyata girdi 11.15 gibi çıktı ilk odaya geldiğinde ağladı bir süre zor sakinleştirdim uyuyor sürekli arada kalkıyor ağlıyor kısa sonra yine uyuyor kalıyor ilk 2 saat hiçbir şey yiyip içmiyor daha sonrasında meme içecek yemek yiyip içebiliyor bizim şuan 2 saat oldu ama daha kendine gelmediği için bir şey yiyip içmiyor hala öncesindede geceden ameliyattan önce 6 saat aç olması gerekiyor biz gece ameliyat olana kadar uyumadı emmediği için krize girdi oyun oynayarak falan oyaladık şuan biraz horlama ağız açık uyuma ve ağız kokusu var kan kokuyor birde arada öksürüp öğürüyor akıntı var doğal olarak şuanlık tecrübemiz bu daha sonrası içinde bilgilendiririm