Kızlar bır hafta önce göğüs kafesimin ortasında oluşan ağrıdan dolayı hastaneye gittim ciğerlerimde birşey çıkmadı ama ağrı hala devam ediyor doktor hicbirsey yapmadı direk filme gönderdi sonra da kardiyoloji ye göster dedi tekrar bı muayene ve aynı filmi tekrar cektirmem gerektiğini söylediler yarım saat önce çekilen filmin aynısını neden cektireyim ki para almak için herşeyi yapiyolar sinirlendim çıktım bende göğüs filminden anlayan tanıdığınız doktor varsa yardımcı olur musunuz