ikibebelianneolucam ben eşim uyuyana kadar çay içerim otururum sadece uyuduktan sonra her gün yaptığım lavabo yıkama, mutfağı toplama, evi toplama ve toz almayı yaparım ayrıca her ğün kendime mutlaka bir yer belirlerim orayı temizlerim veya toplarım çünkü bebeğim gündüz uyanıkken bir dolabı toparlayana kadar arkamdan 3-4 dolabı dağıtıyor izin vermiyor 😂 ayrıca bebeğim uyanıkken yerleri de silemiyorum o yüzden akşama doğru evi süpürüyorum o uyuyunca da siliyorum ☺️ şimdi bugün bebeğimin dolabını toplıycam mesela zaten her gün bir yeri yaptığım için hiçbir yer fazla dağılmıyor 🥰