ChatGPTanne_ İyi akşamlar kızlar sadece pirinç unundan mama yaptım bebiş için ama fazla kaldı bunu yarın için tekrar yedirebilirmişim acaba
Kk41 ChatGPTanne_ günlük olması daha iyi . Pirinç ununun besleyiciligi yoktur bebek irmigi ya da yulaf unundan yapsanız dahaa iyi olur 🌸
1prensessannesi ChatGPTanne_ pirinç unu sadece sisirir kabız yapar buğday unu irmik veya yulaf kullanin.
ChatGPTanne_ Kk41 aaa organik olan sayfalardan aldım bebek irmiği ve yulaf ta var ama onlarda nasıl yapılacağını bilmiyorum acaba tarif verirmisin yoksa pirinç unuyla aynı mı yapılıyor
ChatGPTanne_ cLearQueen kızzzzzz tontik tontikkk olsun kilo kaybetmesin istiyorum zaten çok zayıf doğdu 🥲
Kk41 ChatGPTanne_ 4 yıl oldu ek gıda biteli unttm desem🥲😂 hatırladığım kadarıyla suyla pişirip meyve falan ekliyordum keçi boynuzu özüyle tatlandırıyordum
Pinrrr ChatGPTanne_ organik olanı almışsın sıkıntı yok içine meyveler koyarak zenginlestir ben sebze pureleri yapiyorum içine de hipp in beş tahilini ekliyorum meyveye bile koyuyorum
Kk41 ChatGPTanne_ evet kilo yapıyor ama besleyici değil işte fosss kilo yapıyormuş. İnternetten araştırabilirsiniz
Bebekanneesi ChatGPTanne_ bir yemek kaşığı şeker bir su bardağı ile yaparsanız yarına kalmaz günlük yaparsınız bende akşamları uyumadan önce veriyorum ama her gün değil
ChatGPTanne_ Bebekanneesi evet bende arada veriyorum şeker yerine çok az dut pekmezi katıyorum içine ben teşekkür ederim 🤩
suheyla92 ChatGPTanne_ olmaz taze yapilip yenmeli cope dökün. 1 yemek kasigi un 1 cay bardagi suyla yapiyorum ben tam geliyor icine biraz rende elma birazcik keciboynuzu özü.