Bunu çok kafama takıyorum. 5.5 aylık oğlum var. Haftada 4 gün bakıcı geliyor. Sadece onu görüyor benim haricimde. Babasını çok az görüyor sadece sabahları yarım saat filan çünkü akşam 18.30da gece uykusuna yatıyor oğlum.
Tüm gün kimseyi görmeden geçiyor evin içinde. Bakıcıya bile onunla konuşsun diye gözünün içine bakıyor çok üzülüyorum.
Ben evden çalışıyorum hep ilgilenmeye de gayret ediyorum ama dışarıya çok çıkaramıyorum. hem çıkarsam bile yine insan yok ki öyle bebek arabasında çevreye bakarken uyuyakalır geri eve döneriz hep.
Bu şehirde hiç akrabamız filan da yok. Arkadaşlarla akşam görüşebiliyoruz yani çocuk uyuduktan sonra oluyor. Dün düşündüm de bebeğim bir akşam yemeği sofrası bile görmüyor çünkü uyuyor biz sonra yiyoruz yemek.
Of baya takıyorum bunu ya. Yalnız olduğumuz için gelişimi etkilenir mi acaba? 1 yaşına filan gelse oyun gruplarına götürürüm ama şimdi kimseyi görmüyor :(