yenikullanici evet ben memnunum. Koltuklarımı ve sandalyelerimi yıkadım. Biz dışarı kıyafetiyle oturmayız, misafirimiz de pek olmaz, gelen olunca örtü sererim zaten. Ona rağmen simsiyah su çıktı.
Geçenlerde de bebeğimin bezini değiştirirken biraz çiş sıçrattı halıya. Hemen o kısmı yıkadım, 5 dakikamı almadı.
Marketlere geliyor ama geldiği gibi satılıyor hemen. Ben de hamileyken kaç markete birden baktım geldiği gün sabahı. Kapı açılır açılmaz satıldı dediler, umarım siz bulabilirsiniz.