Ah Allah kimseyi böyle duruma sokmasin bizimde böyle plt ve MCV ve başka birsuru degerlerimiz yüksek çıkmıştı. Doktora ateş sikayetiyle gitmiştik çok yuksey ateş 39.6lardaydi kan tahlili falan yapmadan infulenza dedi. O ara hiç ateşi düşmedi kızım o kadar kotuyduki ateş düşürücü bile fayda etmiyodu o ara iki kez daha götürdüm doktora. Beklicez biz bunu infulenzada görüyoruz dedi. En son kızım o kadar kötü oldu ki morardı tekrar götürüp kan idrar verdik. Doktora sabah gidicektik o gece uyuyamadım internetten baktığımda etrafımda tanıdığım hemşirelere ulaştım attım onlar tanıdığı doktorlara sordu yok yinede kafam rahat etmiyodu bende lösemi sanmıştım. Sonunda doktora gittiğimizde geç kalınmış bir idrar yolu enfeksiyonu ve o enfeksiyona bağlı değerlerde yükseklik. Kuvvetli bı antibiyotikle 3.gun bütün şikayetiniz bitti 10 gün kullandık ilacı sonra tekrar gidip kan verdik ve bütün degerler normale döndü. Ama bizim ömrümüzden de ömür gitti o ara. Sizinde enfeksiyon vardır muhtelemen. Bizi doktorda korkutmustu lösemi ihtimalini de değerlendiririz demişti çünkü bide tek ateş şikayeti vardı. Allah iyi doktora düşürsün