dml991 benim bebeğim 6 aylık. Birkaç hafta oldu biz de ek gıdaya başlayalı. Sebzeleri çok iyi pişirerek çatalla iyice ezip verdiğimde bazen yedi bazen yemedi, iki kez blenderdan geçirip verdim, öyle daha çok sevdi. Taneli olunca parçacıklar midesini bulandırıyor. Çok öğürüyor. Bu yüzden yesin diye blenderdan geçiresim gelmiyor değil ancak ilk aylarda bu tepkilerin normal olduğunu, biraz sabretmemiz gerektiğini, özellikle 8. aya kadar amacın doyurmak değil tattırmak olduğunu, beslenmeye anne sütü ile devam etmek gerektiğini unutmamak lazım🌸