Bence o zaman bir yanlışlık olabilir çünkü geçen burada biri daha yazmıştı sağlık ocağında tartılmış hiç kilo almamış gözüküyor diye sonra yazmıştı doktora gittim almış diye. İçiniz rahat olsun birde evde tartı varsa birlikte çıkın sonra birde siz ayrı çıkın o şekilde hesaplayabilirsiniz tabi hastane de ki kadar net ölçmez ama içiniz rahatlar en azından