Kuzularinanasi aynen 2. Kızım mesela doğdu taburcu olduk göbeği ıslak, kanlı ve içinde beyaz irin gibi bişi vardı daha 5. Günüydü ve göbek bağı düşmemişti gittik acile o da pratisyen doktordu bişi yok dedi gönderdi ertesi gün göbek bağı düştü gittik çünkü kanama oluyordu bezine bulaşıyordu. O gün hemen apar topar yoğun bakımına alındı 1 hafta doktoru başhekime şikayet ettik dilekçe verdik bize gelen cevap ise herhangi bir enfeksiyona rastlanmamıştır