H12345 Kızlar 1hafta gecmıs ve kenarları sararmış hafif bır gun daha beklese küfe doğru gıdecek sanırım 🤣sarsam dolaba koysam yada yadına pısırsem ne olur ki 😝 👌linc edecek bir yufka değil mı at dıyenler olacaksa sıkıntılanma bacım soruyorum sıze zaten 🤣
H12345 ikizannesi278 yaa kenarları atsam ortasını alsam olmaz demi Canım çok cekmıstı börek tüh ya salak gıbı beklettım
ikizannesi278 H12345 Yani her yere gelmiştir bakteri canım netten de baktım sizin için ama kullanılmamalıdır diyor zehirlenme yaşanır diyor en iyisi yarın alın başka yufka öyle yapın 🙂
Ballilokmam11 H12345 özellikle ekmek türevi şeyler bir noktosi dahi kuflense tamamının kullanılmaması gerekiyormuş