Maksentug Hanımlar merhaba.. tam 31aylık oğlum var .anlıyor ama hiç konuşmuyor anne-baba hariç. Ve 30haftalık hamileyim doğuma 2ay kaldı. Tuvalet eğitimi vereyim dedim. 2yaşındayken denemiştim hiç oralı olmamıstı bırakmıstım. Bu seferde gün boyu altına işedi.2kez kakasını altına yaptı. Tuvalete oturmak ıstemıyor . Çşin var mı diyince olumsuz anlamda kafa sallıyor. Ama aslında o an altına yapıyor. Belim tutuldu çok zorlandım 1günde pes ettım akşama bezini taktım. Aşırı sevindi.. sizce hiç konuşmuyor olması mı beni bu kadar yoruyor. Psikolojik olarak cok kötü hissediyorum. Baş edemiyorum. Belim sırtım tutuldu tuvalete oturtmaya çalışmaktan.. sizce beklemeli miyim. 3-3.5 gibi mi öğretsem? Lütfen bir şeyler diyin
1koalannesi Maksentug öncesinde kitaplara ilgisi varsa mutlaka gösterin ve anlatın , veya sevdiği oyuncak ayı vs bir şeyi varsa onu oturtun klozetine ve gösterin birlikte , ön hazırlık yaptığınızda daha iyi kavrayacaktır , kolaylıklar dilerim 🌸
Gulendamybsn Maksentug bence ifade edemediği için kendince özgüven eksikliğimi yada iletişim kuramadığı için içe kapanmamı desek bilemiyorum ama rn büyük etken bu gibi geldi bana . Ama doğumda yakın yazın deneyin hem üşütme vs olayıda olmaz. Bezi takınca sevinmiş biraz mesaj versin size sonra başlayın bence 🤍🙏
Maksentug deniz_9555 evet ya eşimde doktor bende hemşireyım zaten . Alıcı dili çok iyi. Konuşma gecikmesi var sadece genetık etkısı var.
Maksentug 1koalannesi hepsini yapıyoruz uzun zamandır .. sizce konuşmuyor olması mı dezavantaj ? Çiş kaka demıyor gostrmıyor
1koalannesi Maksentug konuşsa tabi daha iyi anlaşılırdı ama şu an alıcı dili açık ve sizi çok iyi anlıyor , konuşmuyor o yüzden anlamıyor diye düşünmeyin yani
Elayberosmom Konuşmaması bu süreci zorlaştırıyor bence. Konuşmasına genetik demişsiniz. Biraz daha sabırlı olmanız gerekecek sanırım tuvalet eğitimi için. Ama şu müzikli lazımlıklardan felan da deneseniz. Doğumdan önce hallederseniz daha iyi olur gibime geldi. Öbür türlü daha zor olacak 🥲