etkafa bir şekilde sakinleştireceksiniz maalesef. Siz ne kadar kararlı olursanız o da alışacaktır zamanla. Bende bel fıtığı vardı o yüzden sallayamıyordum eşim sallıyordu e bebekte ağırlaşınca zaten doğru düzgün sallayamadım bende bu yöntemle uykuya geçişler oldu. Gerekirse öperek gerekirse güldürerek onu ağlatmadan oyalayarak bu süreci başarabilirsiniz.