Perşembe günü regli olmam gerekirken hala olmadım aradan 5 gün geçti erken gebelik testi yaptım silik çift çizgi çıktı hemen doktora gittim alttan muyane ettiğinde birşey gözükmedi fakat kist olduğunu gördü daha sonra kan verdim oda negatif çıktı. Neden böyle oldu anlamadım sizinde başınıza gelen var mı?