Kızım 21 aylık hala emziriyorum gece de gündüz de emiyor biz gece beslenmesini hiç kesmedik sütüm varken etsin dedim hep şuan hala emiyor gün içinde de aklına gelince emmek istiyor ama artık çok yoruldum bıraktrmak istiyorum doymak için değil alışkanlıktan emiyor emzik gibi yeteri kadar anne sütü aldığını düşünüyorum üstelik çalışmaya başladım ramazan da geliyor memeden açarsam ikimizde rahat ederiz belki yemesi de düzelir uykusu da. Ama çok tecrübesizim nasıl olacak bilmiyorum nasıl kesmeliym tam konuşmuyor ama ben8 anlıyor her söylediğimi. Ama çok bağlı uykuya nasol geçecek nasik bırakacak çok kötüyüm üzgünüm. Ağlarsa nasıl susturaacm buraz daha emse mi bıraksak mi lütfen akıl verin. Sizler nasıl bıraktnz kaç gün sürdü alışmasi