25 aylık bir oğlum var. Evde çok hareketli bir çocuk.
Ama dışarı da yeni tanıdığı insanlara ve çocuklara karşı çok çekingen davranıyor. Asla yanlarina gitmek istemiyor. Kaçıyor hep, başka şeylerle ilgileniyor hemen. Böyle olması normal mi acaba? Bir de kızlar şöyle bir problemimiz daha var. Oğlum babasına aşırı düşkün. Bu düşkünlük sorun değil tabiki. Ama beni hiç sevmiyor sanki. Babası varken asla yanima gelmek istemiyor, ağladığı zaman sen git diyor bana, babam gelsin diyor. Uyuyacağı zaman sen git babam uyutsun diyor. Artık üzülüyorum, yanlış bir şey mi yaptim da beni hiç istemiyor diye 🫤