leyzee hep uyanırdı hep tetikte beklerdim uyanacağı saati bilirdim ben yatırdığımdan bir saat geç yatırdım bir kaç kere ve düzeldi şu yüzden oluyordu bence iki uykudan tek uykuya düşmüştük gece ilk uykusunu ikinci uykusu sanıp uyanıyordu ben de biraz daha geç yatırarak onu unutturdum ve yanında pış pış sesi açtım baktım işe yarıyor bir süre sonra onu da kapattım