Herkese merhaba 🥲 önerisi olan herkese açıgım arkadaşlar. Son 1 haftadır çocuğum bambaşka biri oldu zaten yapışık geziyorduk şimdi öyle oldu ki babasını bile yanına yaklaştırmıyor hiç bir bakımını benden başka kimseye yaptırmıyor normalde teyzesini çok sever yaptırırdı ona mesela ona da yaptırmıyor. Babası dışarda çantamı taşıyor mesela ağlıyor anne taşısın diye :)) uyku desen zaten gündüz uyuyan bi bebek olmadı asla 40 dk falan uyumasına rağmen akşam 1,5 saatten önce çıkamıyorum odadan. Sallanmak istemiyor kucağımda durmak veya yanıma uzanmak istiyor bunu yapıyor fakat asla uyumuyor oyun oynuyor yüzümle falan ayağıma aldığım an ağlıyor artık nefes alamıyorum gerçekten 😟