Bacılar iyi akşamlar bugün saten bambu halı satın aldım eve dönerken bir komşum keşke almasaydın çok leke tutuyor lekesi asla çıkmıyor dedi yıkamaya verince ayrı deterjan kullanıyorlarmış ekstra para istiyorlarmış yıkandıktan sonrada tüm parlaklığı gidiyormuş böyle söyleyince biraz araştırdım böyle birkaç yorum gördüm aranızda kullanan pişman olan var mı valla yarın sabah gidip iptal etmeyi düşünüyorum ya