Önceki postumda yazmıştım ama kızarıklık inanılmaz derecede artıyo doktor nemden oluyor dedi acile gittiğimizde ama içim hametan verip gönderdi ama bu kadar artması normal gelmiyo hangi doktora gitmeliyim çocuk ürolojiye rand alamıyorum onay lazım çocuk cerrahisi mi üroloji mi dermotoloji mi internette bir sürü şey yazıyor kafam karıştı 1.5 yaşında bilgisi olan var mı