Kızıma 4 günlükken sarılık sebebiyle 1 gece fototerapi uygulandı. Karşılığında da bir fatura kesildi bizden de ücret alındı. Sonrasında yenidoğan döneminde doğumdan sonra 28 gün boyunca bebeğe verilen sağlık hizmetlerinin ücretsiz karşılanması gerektiğini öğrendik. Şimdi bunun için başvuru yapacağız. Sizlere sormak istedim acaba hiç bu şekilde başvuru yaparak ödediği ücreti iade alan oldu mu?