userbsss bazı bebişler sonradan serpiliyor,ki öyle olmasada çok şükür sağlıklı benim bebeğimde kilo olarak az bazen bende üzülüyorum ama hemen aklıma sağlıklı olduğu ve bunun büyük bir şükür sebebi olduğu geliyor aklıma. ( tabi tüm bebişlere iştah versin rabbim 🥲😊) gelişimde çok önemli çünkü 🥲