fatosbcr2 bakın şimdi şöyle. Her canlı sadece kendi annesinin sütü ile beslenmelidir. Bebeklerimiz 2 yaşına yaklaşır ve doğa bize şunu söyler. Şimdi yemek zamanı. Annenin sütünü artık bırak…
Hal böyle iken değil anne sütü, başka bir canlının sütü bile iyi gelmez bize. Bağırsaklarımız , laktozu sindiremez bir süre sonra. Bunun yerine yoğurt, peynir ve kefir vermek gerekiyor. Bunları verirseniz süt vermenize de zaten gerek yok. Ayrıca süt soğuk algınlığını da tetikliyor… yani sütü boşver